Tuesday, February 3, 2009

selamat pagi

assalamualaikum..harap2 hari korang hr ni ceria..
hari ni mood aku x brp nak ok..aku pun xtau knp..
hmm...bosan sungguh hari ni..nak buat ape pun serba x kena..
jari aku mula nak menari kat keyboard..
utk luahkan ape2 aje asalkan rasa boring aku hilang..
klu korang boring jgn baca..nnti tambah boring..
hahahaha...
tgh2 melayan perasaan boring,aku terpikir nak jln2 layan perasaan..
memerhatikan gelagat org..
tapi komitmen pada kerja membataskan aku melakukan semua tu..

kerja???kerja ni bg korang tuntutan kehidupan ke?
adakah korang ikhlas dlm kerja korang??
bila kita x ikhlas mesti kita x seronok dgn kerja kita..
sebelum korang mulakan kerja korang amalkan membaca surah al-ikhlas..
bacalah ayat ini sebelum korang memulakan apa-apa saja kerja kerana dengan bacaan ini akan keluarlah iblis dan syaitan yang berada didalam tubuh kita dan juga di sekeliling kita, mereka akan berlari keluar umpama cacing kepanasan.
insyaallah...

peace no war

No comments:

Post a Comment